Tiden er åbenbart moden, og danskerne er sultne – sultne efter at vide mere om autentisk mad. Sultne efter at gøre noget ved deres dårlige helbred og manglende overskud i hverdagen.

Maries Mad Mission

har siden sin opstart for kun 4 uger siden været i aviserne 5 gange med enten en præsentation af virksomheden eller en debat. Reaktionerne fra danskerne har været overvældende positive. Her er nogle få af de mange kommentarer: ’Stor ros til dig for indlægget: ”Vi er i utakt med naturen” i JP d. 5.11.16. Bedre kan det ikke siges. Du skal have et skulderklap’, ’Tak for din fine og velskrevne kronik. Vi er så ganske enige. Den megen snak om sund mad er ganske forfejlet’, ’Bravo, en person der tør frigøre sig fra den almindelige accepterede stereotype opfattelse af, hvad sund kost er, og kan se det i en helhed og i en sammenhæng med evolutionen’, ’ Hold da helt op. Her er en der kan tænke. Tak - og bliv ved. ’Håber du får glæde og inspiration i din lille enmandshær imod det etablerede system’. Tak for alle de skønne kommentarer.

Og her er lidt tør statistik for antal personer i 4 uger:

FB-siden: 328 Synes godt om side, nået ud til over 18.000, interaktion med opslag 1.850.

Hjemmesiden MariesMadMission.dk: sidevisninger 1.862, 8 aktive besøgende/dag, mere end 4 min. besøgsvarighed pr. gang i gennemsnit, 267 faste brugere i alt.

Det er s** da ret godt gået af en ”gammel kone" på 61, som lige har lært at bruge de sociale platforme!

Jeg er superglad for jeres opbakning, for uden jer var jeg aldrig nået så vidt! Sammen kan vi forbedre danskernes sundhed og trivsel, og på sigt få myndighederne til at vågne op af deres Tornerosesøvn. Heldigvis kan du og jeg selv bestemme, hvilke madvarer vi vil købe, og hvad vi putter i munden. Så fuld fart frem med Maries Mad Mission!

Indlæser Samtale