Tiden er åbenbart moden, og danskerne er sultne – sultne efter at
vide mere om autentisk mad. Sultne efter at gøre noget ved deres dårlige helbred
og manglende overskud i hverdagen.
Maries Mad Mission
har siden sin opstart for kun 4 uger
siden været i aviserne 5 gange med enten en præsentation af virksomheden eller
en debat. Reaktionerne fra danskerne har været overvældende positive. Her er nogle
få af de mange kommentarer: ’Stor ros til dig for indlægget: ”Vi er i utakt med
naturen” i JP d. 5.11.16. Bedre kan det ikke siges. Du skal have et skulderklap’,
’Tak for din fine og velskrevne kronik. Vi er så ganske enige. Den megen snak
om sund mad er ganske forfejlet’, ’Bravo,
en person der tør frigøre sig fra den almindelige accepterede stereotype
opfattelse af, hvad sund kost er, og kan se det i en helhed og i en sammenhæng
med evolutionen’, ’ Hold da helt op. Her er en der kan tænke. Tak - og bliv ved’. ’Håber du får glæde
og inspiration i din lille enmandshær imod det etablerede system’. Tak for alle de skønne kommentarer.
Og her er lidt tør
statistik for antal personer i 4 uger:
FB-siden: 328 Synes godt om side, nået ud til over 18.000, interaktion
med opslag 1.850.
Hjemmesiden MariesMadMission.dk: sidevisninger 1.862, 8
aktive besøgende/dag, mere end 4 min. besøgsvarighed pr. gang i gennemsnit, 267
faste brugere i alt.
Det er s** da ret godt gået af en ”gammel kone" på 61, som lige
har lært at bruge de sociale platforme!
Jeg er superglad for jeres opbakning, for uden jer var jeg aldrig nået så vidt! Sammen kan vi forbedre danskernes sundhed og trivsel, og på sigt få myndighederne til at vågne op af deres Tornerosesøvn. Heldigvis kan du og jeg selv bestemme, hvilke madvarer vi vil købe, og hvad vi putter i munden. Så fuld fart frem med Maries Mad Mission!